• 180x150
  • На ТВі показали розслідування про канал, де розповіли про “темне минуле” Альтмана

  • 180x150
  • Опубліковано:

    На ТВі вийшов спецвипуск програм "Тендер-news" і "Знак оклику", присвячений розслідуванню останніх подій на каналі.

    На початку програми ведуча Наталя Седлецька повідомила про звільнення 31 журналіста з каналу.

    У своєму розслідуванні журналісти розповіли історію створення каналу Кагаловським і Гусинським, про їхню суперечку, "розмиття" долі Гусинського Кагаловським, а також про роль у цьому процесі Миколи Княжицького.

    Також журналісти висвітили позиції всіх сторін конфлікту і показали хронологію подій, що відбувалися на каналі протягом останнього тижня.

    Журналісти підкреслили, що, попри численні прохання до "нових власників", вони досі не отримали "ключового документу" – довіреності від кіпрської фірми "Вілкокс", на основі якої "новий власник" Олександр Альтман нібито отримав контроль над ТВі.

    При цьому вони отримали офіційну відповідь від "Вілкокс", в якій підкреслено, що ніхто з її представників не надавав довіреності Альтману.

    У листі також сказано, що єдиним власником "Вілкокс" залишається Кагаловський.

    Також в сюжеті було процитовано директора "Вілкокс" Ортодоксію Нікію, яка заявила, що не надавала Альтману жодної довіреності.

    "Наразі немає жодних доказів причетності Альтмана до Тві, окрім його заяви у листі до Кагаловського про перерахування 300 тисяч євро компанії Tompkins, яка є власником "Інтерпрофіту", що входить до структури каналу, а також спогадів Миколи Княжицького, що саме Альтман колись знайомив його з Гусинським і Кагаловським", – зазначили журналісти.

    Крім того, вони поставили під сумнів наявність інвестицій у нового "інвестора" Альтмана.

    Зокрема, журналісти отримали дані судових реєстрів США, згідно з якими Альтман є боржником на значні суми за споживчими кредитами.

    "До цього Альтман кілька разів перебував на межі банкрутства, і обидва рази за споживчими боргами", – зазначили журналісти, навівши факти з судових реєстрів.

    Крім того, як виявилося його ім’я фігурувало у звинуваченні Окружного суду США у Південному окрузі Нью-Йорка, його звинувачували у маніпуляціях довкола розробки комерційного софта на суму у 590 тисяч доларів.

    "Заявники позову стверджували, що Альтман створив фіктивні фірми у США та Британії, які існували лише на папері. А насправді всі роботи щодо написання програмного забезпечення виконували українські програмісти. Зрештою, сторони уклали мирову угоду", – сказано у сюжеті.

    Наприкінці програми ведучий Денис Бігус зазначив, що автори програми "свідомо уникли тези про продаж або не продаж каналу", бо це не було предметом їхнього розслідування.
    "Головне – ми не маємо жодних підстав стверджувати, що все, що відбувалося тут останній тиждень, має хоч найменші ознаки законності", – зазначив ведучий.

    Українська правда

    (Visited 2 times, 1 visits today)
  • 180x150