Мітки: ТВІ

У каналу ТВІ новий керівник ?

У каналу ТВІ новий керівник ?

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру керівником товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт"" (телеканал ТВі) замість Артема Шевченка став В'ячеслав Басович. За інформацією джерел "Телекритики", зміни у держреєстрі стались два тижні тому. Керівником ТОВ "Медіа інфо", що є власником ТВі, залишився Олег Радченко. За даними відкритих джерел, Басович фігурує як керівник ТОВ "Стілметалгруп НТ" (Одеса), ТОВ "Кредит консалт групп" (Одеса) та "Агроімпульс АС" (Миколаївська область). Сам Артем Шевченко повідомив, що йому нічого про зміни у керівництві каналу невідомо. Зараз він перебуває у відпустці за кордоном. У прес-службі каналу, обіцяють прокоментувати цю інформацію у понеділок.
Андрій Годованець став новим ведучим новин на телеканалі ТВі

Андрій Годованець став новим ведучим новин на телеканалі ТВі

Ще одним ведучим новин на телеканалі ТВі (окрім Наталки Лятуринської) став відомий журналіст, до недавнього часу – репортер української служби "Голосу Америки". З 2001-го Андрій Годованець працював на центральних телеканалах України, спершу – журналістом, а згодом і ведучим. Останні сім років Годованець працював у Сполучених Штатах ведучим та журналістом "Голосу Америки". Влітку минулого року Годованець озвучив бажання повернутися в українську журналістику, а в липні нинішнього – прийняв запрошення від телеканалу ТВі. "За сім років в Америці я так і не звик до цієї країни. Мене все одно тягнуло в Україну. Я постійно слідкував за тим, що тут відбувається, спілкувався зі своїми друзями з України, обговорював події політичного життя", –
В ТВІ змінився власник, керівництво каналу не коментує зміни

В ТВІ змінився власник, керівництво каналу не коментує зміни

24 травня власником 100% ТОВ «Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт"» (телеканал ТВі) замість ТОВ «Медіа інфо» стало ТОВ «Факторингова компанія "Фінанс Груп"». Розмір її внеску до статутного фонду ТРК «Телерадіосвіт» становить 510 тис. 550 грн. Про це повідомила колишній прес-секретар ТВі Лана Самохвалова, посилаючись на дані Єдиного державного реєстру. Згідно з оприлюдненими даними фінансової звітності «Фінанс Груп», вказана компанія зареєстрована у 2011 році. Станом на 31 грудня 2012 року у «Фінанс Груп» працювала лише одна особа (директор Ольга Бідна), на балансі компанії не було ніякого майна, а на поточних рахунках не було грошових коштів. На даний момент компанія-власник телеканалу ТВі зареєстрова
Телеканал ТВІ озвучив подробиці нападу “антифашистів”

Телеканал ТВІ озвучив подробиці нападу “антифашистів”

Масштабна бійка, що сталася 18 травня у Києві на вулиці Великій Житомирській, почалася доволі дивно. У столиці, просто нашпигованій правоохоронцями, адже там мало пройти аж два мітинги – опозиційний та організований владою, з’явилася броньована розвідувальна машина з костюмованими "зайцями" на борту, яка прямувала просто на натовп людей. За свідченням очевидців, броньовик з’явився у супроводі машини ДАІ. Ймовірно, саме завдяки цьому, не зустрічаючи з боку правоохоронців жодних спроб йому перешкодити, БРДМ рухалася до Софіївської площі, де тривав опозиційний мітинг. Коли ж броньовика від мітингу відділяв один квартал, спиняти техніку взялися народні депутати- опозиціонери. Вони вимагали у правоохоронців затримати рух військової машини та її водіїв. Міліціонери
На ТВі заявляють про відновлення тиску на телеканал

На ТВі заявляють про відновлення тиску на телеканал

Про це заявив директор ТОВ "Інтерпрофіт" Олег Радченко, повідомляє "ТВі". "17 травня ми отримали акт перевірки Голосіївської районної податкової інспекції, в якому передбачається штраф ТОВ "Інтерпрофіт" у розмірі понад півмільйона гривень", - заявив Радченко. За його словами, цей штраф є безпідставним, і протягом найближчих 5 днів представники телеканалу передадуть свої обґрунтовані зауваження до податкової інспекції. "Є всі підстави вважати – у такий спосіб влада намагається довести до банкрутства продакшн-компанію, яка виготовляє більшість телепрограм для телеканалу ТВi, аби припинити діяльність незалежного телеканалу та його журналістів", - зазначив Радченко. Як відомо, у 2012 році напередодні парламентських виборів податкова і
Кагаловський пропонує журналістам стати акціонерами телеканалу

Кагаловський пропонує журналістам стати акціонерами телеканалу

Власник захопленого каналу ТВі Костянтин Кагаловський запропонував тележурналістам розділити акції каналу. Таку пропозицію він висловив у четвер на зустрічі журналістами, що звільнилися з ТВі. Як повідомили "Українській правді" журналісти - учасники зустрічі, Кагаловський вважає, що таким чином можна піти "від будь-яких сумнівних схем і спробувати зробити дійсно відкрите телебачення". Він також запевнив, що боротьба за повернення каналу продовжиться, але "ніхто журналістів втягувати у війну не буде". Найближчим часом буде зроблено офіційну заяву з цього приводу. 23 квітня 2013 року відбулося силове захоплення телеканалу ТВі, якому передувала підробка документів про зміну власника телеканалу Кагаловського та звільнення з посади директора каналу Наталки Кате
Юрій Макаров вирішив піти з ТВі

Юрій Макаров вирішив піти з ТВі

Журналіст та телеведучий Юрій Макаров прийняв рішення залишити телеканал ТВі. Про це він розказав у бліц-інтерв'ю «Телекритиці». 7 травня він написав заяву на звільнення і тепер працюватиме позаштатним оглядачем «Українського тижня». Звільнитись з ТВі телеведучого спонукала, за його словами, солідарність з колегами-журналістами, які висловили протест і пішли з каналу, оскільки переконані, що не зможуть гарантувати глядачам надання об'єктивної та неупередженої інформації. Пан Макаров працював на ТВі з 2011 по 2013 роки, за цей час в ефір виходили його авторські проекти «Цивілізація» та «Цивілізація 2.0». Як повідомляла «Телекритика», 29 квітня, 32 журналісти ТВі заявили про своє звільнення з каналу, оскільки не можуть гаранту
Права на торгову марку ТВі перейшли до компанії, яку очолює Віталій Портников?

Права на торгову марку ТВі перейшли до компанії, яку очолює Віталій Портников?

Екс-керівник прес-служби ТВі Лана Самохвалова заявляє, що з телеканалу почали виводити активи. Про це вона пише на своїй сторінці у Facebook. «Наші джерела в Державній службі інтелектуальної власності повідомили, що 26 квітня 2013 року нею отримана угода між ТОВ «Медіа Інфо», яка захоплена рейдерами, та ТОВ «Інфо24», згідно з якою всі права на торгові марки ТВі мають відійти «Інфо24», - пише пані Самохвалова. Директором «Інфо24» є Віталій Портников, а власниками - Микола Княжицький (25%), Артем Шевченко (25%), Віталій Портніков (25%) та Наталя Катеринчук (25%). При цьому вона звертає увагу, що Княжицький, Шевченко і Портников мають контрольний пакет (сукупно контролюється 75% голосів). Згідно з інформацією Інформаційно-ресурсно
Кагаловський: Клюєв знав про захоплення ТВі і обіцяв викинути рейдерів з каналу

Кагаловський: Клюєв знав про захоплення ТВі і обіцяв викинути рейдерів з каналу

Секретар РНБО Андрій Клюєв пообіцяв розібратися з рейдерським захопленням ТВі протягом доби. Бізнесмен Костянтин Кагаловський повідомив, що голова Ради Нацбезпеки Андрій Клюєв в день захоплення ТВі особисто пообіцяв вигнати рейдерів з каналу. "Я поїхав до нього прямо з вулиці Гайдара (де знаходиться офіс ТВі - ред.) після того, як вислухав вибачення охоронців, що вони не можуть пропустити мене в будівлю телеканалу. Клюєв у цей момент збирався вилітати до Брюсселя для зустрічі з керівництвом Європарламенту", - розповів Кагаловський. "Він запросив мене поїхати з ним в аеропорт і поговорити по дорозі. Я виклав йому ситуацію і попросив втрутитися, щоб негайно відновити нормальну роботу телеканалу і повернути власність законному власникові, тобто мені", - додав бізнесмен.
«ТВі». Кінець історії, до якої причетна влада?

«ТВі». Кінець історії, до якої причетна влада?

Київ – «ТВі» може розширити свою аудиторію, але вже ніколи не відновить іміджу незалежного телеканалу, зазначають експерти. Звільнені з каналу журналісти припускають, що нове керівництво не зможе гарантувати неупередженості та незалежності інформаційних та громадсько-політичних програм. Водночас призначений генеральним директором «ТВі» Артем Шевченко заявляє про заплановані зміни у мовленні каналу. Телеканал «ТВі» запускає нові проекти та переходить на новий розклад програм із вересня, а з 13 травня там з’явиться «перехідна сітка мовлення». Про це у коментарі Радіо Свобода повідомив проголошений новим генеральним директором ТВі Артем Шевченко. За його словами, телеканал розширюватиме «дискурс, у якому сприймався «ТВ